PastPay vásárlói téjékoztató

Intézd céges beszerzésed webáruházunkban és fizess később a PastPay-jel!
Hogyan működik?
  1. A pénztárnál válaszd a PastPay halasztott fizetést.*
  2. Regisztrálj a PastPay-hez, hogy később átláthatóan kezelhesd a halasztott fizetéssel történő vásárlásaidat.
  3. Adjál le egy sikeres megrendelést!
  4. Fizess később, utalással, a számlán szereplő záradékban feltüntetett számlaszámra. A PastPay emailben emlékeztetni fog, hogy mikor esedékes a fizetés.

A PastPay regisztráció lépései:

A regisztráció a PastPay felületén történik, amelyre automatikusan átirányításra kerülsz.
  1. Fiók létrehozása.
  2. Vásárlói azonosítás - Ebben a lépésben a cég hivatalos képviselőjének szükséges feltöltenie a személyazonosító okmányát, és készítenie magáról egy élő fényképet (szelfit). A vásárlói azonosításról bővebben itt olvashatsz
  3. Vásárlás véglegesítése.
A regisztrációt és a vásárlói azonosítást csak az első vásárlás alkalmával kell elvégezned.
Miért jó választás a PastPay halasztott fizetés?
  • Biztonságos vásárlás: Csak azután kell fizetned, miután már megkaptad a megvásárolt termékeket.

  • Nem befolyásolja hitelképességed: A PastPay halasztott fizetés nem minősül hitelnek, így nem terheli a hitelkereted. Könnyebben és kényelmes feltételek mellett juthatsz finanszírozáshoz, azonnali elbírálással.

  • Növeli a vásárlóerőd: Lehetőséged nyílik a sürgős, vagy nagyobb értékű beszerzéseid elintézni anélkül, hogy az azonnali pénzügyi terhet jelentene.

  • A növekedésbe tudsz fektetni: Azonnali fizetés helyett pénzügyi forrásaidat a növekedésre használhatod, mert elég akkor kifizetned a beszerzést, amikor kényelmes, vagy amikor már profitot termeltél rajta.
Van maximum rendelési összeghatár?

A halasztott fizetéssel történő első vásárlás során a PastPay 2 másodperc alatt elbírálja a cégedet. Ez alapján meghatároz számodra egy összeghatárt, amelyet PastPay halasztott fizetésre használhatsz. Amennyiben egy vásárlás végösszege meghaladja ezt az összeget, a PastPay fizetési mód nem lesz elérhető.

Az is előfordulhat, hogy több helyen fizettél PastPay-jel és a vásárlások teljes összege magasabb, mint a vásárlási kereted. Ebben az esetben a halasztott fizetés addig nem lesz elérhető számodra, amíg ki nem egyenlíted a tartozásod.

További kérdés esetén látogass el a PastPay oldalára , vagy írj az info@pastpay.com címre!
* Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy a PastPay halasztott fizetési mód nem minden vásárló számára elérhető. A fizetési opció kiválasztása után a PastPay rendszere automatikusan elbírál és visszaigazolást küld arról, hogy a halasztott fizetés elérhető-e számodra.

A halasztott fizetést a PastPay [Péntech Financial Solutions Zrt.] biztosítja számunkra. Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek.  A Radio Systems Global Kft. és a Péntech Financial Solutions Zrt. fenntartja magának a jogot a szolgáltatás megszüntetésére vagy a feltételek megváltoztatására.
Problémába ütköztél a PastPay halasztott fizetés során?

Kérjük, hogy az alábbi formon jelezd a szolgáltatást biztosító partnerünk felé: 
Vásárlói hibabejelentés